کد خبر: ۶۶۴۳
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

دانشجو‌ی۱۱ خیابان پردانش‌آموز

خیابان دانشجو‌ی۱۱، چهار مدرسه دولتی و غیردولتی را در خود جای داده است که رفت‌و‌آمد‌ها به این معبر را افزایش می‌دهد.

همین روز‌های اول مهر، ترافیک در طول کوچه شکل گرفته و مقابل هر مدرسه، چند‌ماشین شخصی و سرویس دانش‌آموزان متوقف شده است. خیابان دانشجو‌ی۱۱، چهار مدرسه دولتی و غیردولتی را در خود جای داده است که رفت‌و‌آمد‌ها به این معبر را افزایش می‌دهد. از سوی دیگر اکثر قطعه زمین‌های این خیابان هم تبدیل به ساختمان‌های پنج یا شش‌طبقه با تعداد زیادی واحد مسکونی شده که بر شلوغی این معبر در ماه مهر افزوده است.

خیابان شلوغ اول مهر

فروشگاه مرکزی تعاونی فرهنگیان استان خراسان رضوی در ابتدای این خیابان واقع شده است. تنوع محصولات عرضه‌شده در این فروشگاه سبب شده است پای معلمان از نقاط مختلف شهر به این فروشگاه باز شود.


خیابان شلوغ اول مهر

سالن ورزشی مرحوم حاج‌یونس حمیدی سال‌۱۳۸۴ ازسوی فرزندانش به بهره‌برداری رسیده و به آموزش‌و‌پرورش استثنایی خراسان اهدا شده است. در این سالن بیشتر ورزشکاران رشته والیبال ورزش می‌کنند.

خیابان شلوغ اول مهر

دبیرستان دخترانه شبانه‌روزی سوم شعبان شماره۲ سال۱۳۷۲ زیرنظر آموزش‌و‌پرورش استثنایی خراسان احداث شده است. دختران ناشنوا در دوره اول در این مرکز مشغول تحصیل هستند.

خیابان شلوغ اول مهر

در انتهای این معبر که به دانش‌آموز‌۱۲ متصل می‌شود، به‌صورت سرتاسری، کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی حضرت رسول اکرم (ص) کشیده شده است؛ مرکزی که خدمات درمانی و بهداشتی پرشماری ارائه می‌کند.

ارسال نظر